Definicje:
1) Teatr - Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka z siedzibą w Warszawie, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, samorządowa instytucja kultury artystyczna, wpisany do Rejestru Instytucji Artystycznych prowadzonego przez Prezydenta m. st. Warszawy pod numerem RIA/1/2013, NIP: 5252544475;;
2) Regulamin - niniejszy regulamin sprzedaży zakupu biletów on-line oraz produktów on-line przez Teatr za pośrednictwem witryny internetowej www.bilety.teatrdramatyczny.pl;
Witryna - strona internetowa www.bilety.teatrdramatyczny.pl oraz jej podstrony, których administratorem jest Teatr;
3) Kupujący - osoba dokonująca zakupu biletów on-line lub zakupu produktów on-line za pośrednictwem Witryny;
4) Widz – osoba uczestnicząca w wydarzeniu, na które bilet zakupuje Kupujący;
5) Bilet/Bilety – bilet/bilety do Teatru dostępny/dostępne w systemie sprzedaży on-line za pośrednictwem Witryny;
6) Bilet Otwarty – bilet otwarty (vouchery) do Teatru;
7) Produkty - oznaczają towary dostępne w ofercie Teatru możliwe do nabycia za pośrednictwem Witryny w systemie on-line;
8) Strona Płatności - strona internetowa www.payu.pl, administrowana przez PayU SA z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzka 182 (60-182 Poznań), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399.
§ 1. Sprzedaż biletów on-line
1. Sprzedaż i dystrybucję Biletów prowadzi Teatr.
2. Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym a Teatrem zostaje zawarta w przypadku spełnienia wymaganych procedur zakupu Biletów:
1) rejestracji Kupującego lub podania danych niezbędnych w procesie zakupu Biletów;
2) złożenia przez Kupującego zamówienia on-line;
3) uiszczenia przez Kupującego zapłaty za zamówienie przelewem bankowym on-line lub kartą płatniczą poprzez Stronę Płatności;
4) otrzymania przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji na wskazany przez Kupującego adres e-mail.
3. Przed skorzystaniem z procesu zakupu Biletów, Kupujący zapoznaje się z Regulaminem i potwierdza fakt zapoznania się z nim i zaakceptowania jego treści poprzez zaznaczenie opcji "akceptuję Regulamin”.
4. Bilety pozostają własnością Teatru do czasu odnotowania przez Teatr potwierdzenia dokonania zapłaty przez Kupującego poprzez Stronę Płatności.
5. Stronę Płatności za Bilety obsługuje firma PayU S.A. przy pomocy portalu internetowego www.platnosci.pl. Sposób płatności określa regulamin systemu PayU, który rozpatruje również reklamacje dotyczące płatności on-line.
6. Zgodnie z zasadami Strony Płatności, jeżeli bank Kupującego, mimo przyjęcia dyspozycji zapłaty, nie przyśle potwierdzenia wykonania płatności w ciągu 30 minut, to wybrane miejsca na dane wydarzenie zostaną zwolnione i wprowadzone ponownie do sprzedaży. Pieniądze pobrane z rachunku bankowego Kupującego pozostaną u operatora obsługującego płatności do wykorzystania przy kolejnym zakupie albo nastąpi ich zwrot na rachunek bankowy Kupującego. O sposobie postępowania w takiej sytuacji Kupujący zostanie poinformowany e-mailem wysłanym przez operatora płatności - firmę PayU S.A. (ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań), właściciela portalu Platnosci.pl (www.platnosci.pl/kontakt/), z którym należy się wówczas bezpośrednio skontaktować pocztą elektroniczną (pomoc@platnosci.pl lub inny podany przez PayU S.A.) lub tel. 61 630 60 05.
7. Teatr nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu płatniczego Strony Płatności.
8. Ceny Biletów zawierają podatek VAT.
9. Aby otrzymać fakturę VAT należy w procesie zamawiania zaznaczyć opcję - Faktura VAT - oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia.
10. Kupujący dokonujący płatności za pośrednictwem banku zagranicznego powinien uwzględnić koszty pośrednictwa bankowego, ponieważ tylko pełna zapłata w wyznaczonym terminie gwarantuje realizację zamówienia przez Teatr.
11. Za pośrednictwem Witryny można jednorazowo zakupić do 10-ciu Biletów na jedno wydarzenie.
12. W przypadku konieczności zakupu większej liczby Biletów niż została określona w pkt. 11 Teatr prosi o kontakt mailowy lub telefoniczny z Biurem Obsługi Widzów lub z kasami biletowymi Teatru.
13. Sprzedaż Biletów poprzez Witrynę kończy się 2 godziny przed rozpoczęciem danego spektaklu. W celu zakupienia Biletów po zamknięciu sprzedaży on-line prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z Biurem Obsługi Widzów lub z kasami biletowymi Teatru.
14. Teatr zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży przez Witrynę w każdej chwili, bez podawania przyczyn.
15. Brak możliwości zakupu Biletów za pośrednictwem Witryny nie oznacza braku Biletów w kasach biletowych Teatru.
16. Teatr nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Kupującego nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
17. W okresie obowiązywania stanu epidemii lub zagrożenia epidemicznego związanego z wirusem SARS-COV-2, Teatr może wprowadzić dodatkowe zasady sprzedaży Biletów, Biletów Otwartych lub Produktów.
§ 2. Reklamacje, zwrot i wymiana Biletów
1. Zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów których przedmiotem są usługi związane z wydarzeniami kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
2. W przypadku odwołania spektaklu lub zmian w repertuarze, Teatr zwróci Kupującemu równowartość zakupionych Biletów lub przebukuje na inny termin lub spektakl po kontakcie z Kupującym.
3. Zwrot płatności nastąpi w takiej formie w jakiej była dokonana zapłata, po zweryfikowaniu zasadności zwrotu Biletu przez pracownika Teatru. W przypadku niezasadnego zgłoszenia zwrotu Biletu, Kupujący otrzyma informację o przyczynach nieuwzględnienia zwrotu.
4. Teatr nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzone Bilety, których stan nie pozwala na identyfikację kodu.
5. Niewykorzystane Bilety nie podlegają zwrotowi ani zamianie na inny termin.
6. Spektakle i inne wydarzenia zaczynają się punktualnie, dlatego Teatr ma prawo odmówić wejścia na widownię osobie spóźnionej. Jeżeli będzie taka możliwość, Widz zostanie wpuszczony na widownię w pierwszym dogodnym momencie, który nie zakłóci przebiegu spektaklu.
§ 3. Sprzedaż Produktów
1. Zakup Produktów następuje poprzez złożenie, za pomocą Witryny, zamówienia na Produkt oraz dokonanie za pośrednictwem Strony Płatności zapłaty należności wynikającej z zamówienia, na zasadach określonych w Regulaminie.
2. Złożenie zamówienia możliwe jest w zakładce „sklep on-line” będącej podstroną Witryny (https://bilety.teatrdramatyczny.pl/). Złożenie zamówienia następuje poprzez wykonanie w kolejnych podstronach Witryny następujących czynności:
1) wybór Produktów do „koszyka”,
2) określenie sposobu dostawy (odbiór w kasie, przesyłka pocztowa);
3) podanie danych osobowych Kupującego (imię, nazwisko, adres email, dane adresowe, numer telefonu komórkowego);
4) złożenie oświadczenia o akceptacji warunków niniejszego Regulaminu oraz oświadczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych Kupującego, o treści wskazanej na podstronie Witryny;
5) złożenie zamówienia poprzez kliknięcie w ikonę „KUP”.
3. Złożenie zamówienia powinno nastąpić nie później niż w terminie 20 minut od momentu zaznaczenia pierwszego Produktu. Upływ powyższego terminu powoduje wygaśnięcie Witryny i konieczność ponownego rozpoczęcia procedury składania zamówienia.
4. Aby otrzymać fakturę VAT należy w procesie zamawiania zaznaczyć opcję - Faktura VAT - oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia.
5. Kupujący ma prawo zamówić Produkty z oferty Teatru, których sprzedaż Teatr umożliwia za pośrednictwem Witryny.
6. Teatrowi przysługuje prawo do swobodnego decydowania o momencie rozpoczęcia i zakończenia sprzedaży Produktów za pośrednictwem Witryny.
7. Kupujący, który złożył zamówienie, otrzyma potwierdzenie jego przyjęcia w formie wiadomości email, która zostanie wysłana na adres podany podczas składania zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia zostanie wysłane niezwłocznie od otrzymania zamówienia przez Teatr. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia będzie zawierać:
1) numer zamówienia,
2) dane zamówionego Produktu (nazwa i cena),
3) informację o cenie dostawy Produktu w przypadku dostawy,
4) termin płatności – po upływie danego terminu, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
§ 4. Płatność za Produkty
1. Płatność za Produkty zamówione za pośrednictwem Witryny możliwa będzie wyłącznie za pomocą Strony Płatności, na którą Kupujący zostanie przekierowany bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
2. Kupujący ma możliwość zapłaty za zamówione produkty wyłącznie za pomocą form
płatności udostępnionych na Stronie Płatności.
3. Płatność wynikająca z jednego zamówienia powinna zostać dokonana jednorazowo,
w całości oraz zawierać cenę wszystkich zamówionych produktów wraz z kosztem ich dostawy. Kupującemu nie przysługuje prawo do wykonania płatności na raty lub oddzielnie za poszczególne Produkty.
4. Płatność powinna być dokonana nie wcześniej niż w momencie złożenia zamówienia
i nie później niż w terminie 15 minut od złożenia zamówienia. Po bezskutecznym upływie
terminu na dokonanie płatności zamówienie Kupującego zostanie anulowane, o czym
Kupujący zostanie poinformowany wiadomością wysłaną na adres email wskazany w zamówieniu. Momentem decydującym o wykonaniu płatności jest data otrzymania przez Teatr informacji o wykonaniu płatności.
5. Płatność dokonana po upływie 15 minut od złożenia zamówienia zostanie zaksięgowana na Stronie Płatności jako przedpłata, której wykorzystanie lub zwrot następują zgodnie z postanowieniami regulaminu Strony Płatności.
6. Ceny wskazane na stronach Witryny oraz w potwierdzeniu zamówienia są kwotami brutto, zawierającymi podatek VAT obliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Niedopuszczalne jest samodzielne opłacanie zamówienia przez Kupującego
tradycyjnym przelewem na konto Teatru. Każdorazowe takie rozwiązanie musi być
konsultowane z Biurem Obsługi Widzów Teatru. W innym przypadku środki będą zwracane
na konto Kupującego.
§ 5. Dostawa i realizacja Produktów
1. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu dostawy jako „odbiór w kasie” po
dokonaniu płatności można zgłosić się do kasy Teatru w celu odebrania opłaconych Produktów.
2. Celem odbioru Produktów w kasie Teatru Kupujący powinien okazać dokument tożsamości (np. dowód osobisty, legitymację, paszport) oraz podać następujące dane:
1) numer zamówienia określony w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia;
2) adres email i numer telefonu komórkowego, które zostały wpisane w zamówieniu.
3. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu dostawy jako „przesyłka kurierska” realizacja zamówienia nastąpi maksymalnie w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Teatru. Produkty zostaną wysłane przesyłką kurierską na adres wskazany w zamówieniu. Koszt przesyłki zgodny z cennikiem firmy kurierskiej/operatora pocztowego. Przesyłki realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
4. Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie numeru transakcji osobom trzecim.
§ 6. Zwrot Produktów
1. Kupujący może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie Produkty nie zostały jeszcze przygotowane do wysyłki: kontaktując się z Działem Sprzedaży na adres
mailowy: 1. sklep@teatrdramatyczny.pl.
2. Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] kodeksu cywilnego dokonujący zakupów w Witrynie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową może odstąpić od umowy sprzedaży Produktu zakupionego w Witrynie bez podawania przyczyny w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od dnia otrzymania zrealizowanego zamówienia (dostarczenia/odebrania/wydania produktu).
3. Przepisy ust. 2 niniejszego paragrafu stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
4. Odstąpienie od umowy wymaga złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy i jego przesłanie:
1) E-mail: sklep@teatrdrmatyczny.pl lub
2) Pocztą na adres Teatru.
5. Do zachowania terminu na odstąpienie wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed upływem terminu.
6. Kupujący może użyć formularza o odstąpieniu który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
7. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Teatrowi lub przekazać go osobie upoważnionej przez Teatr do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Teatr zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do zwrotu Teatrowi na swój koszt Produktu w stanie niezmienionym. Koszt zwrotu Produktu w wyniku odstąpienia ponosi Kupujący. Teatr zwraca Kupującemu koszty przesyłki poniesione wcześniej przez konsumenta, jeżeli Kupujący wybrał najtańszy możliwy sposób dostarczenia Produktu. Jeśli Kupujący wybrał inny sposób dostarczenia Produktu niż najtańszy oferowany przez Teatr, to Teatr zwraca koszty doręczenia mu zamówionego Produktu – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
8. Teatr zwróci Kupującemu w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wszystkiego dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Teatr może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej nadesłania, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
9. Teatr dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
10. Teatr potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
11. Kupujący, który odstąpił od umowy może zwrócić Produkty w całości lub części:
1) w kasie Teatru – podczas odbioru Produktu;
2) po odebraniu Produktu dostarczonego kurierem – Produkty, co do których Kupujący odstąpił od umowy, należy odesłać do Teatru;
3) w przypadku produktów odebranych w kasie Teatru – zwrócić je do kasy Teatru.
12. Kasa Teatru mieści się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, Plac Defilad 1.
13. Teatr nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie
odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
§ 7. Procedura reklamacji
1. Wszelkie pytania, uwagi lub reklamacje dotyczące funkcjonowania Witryny, sprzedaży Biletów oraz sprzedaży Produktów za jej pośrednictwem należy nadsyłać pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Teatru: kasa@teatrdramatyczny.pl lub w kasach biletowych Teatru lub korespondencyjnie na adres Teatru z dopiskiem „reklamacja”.
2. Prawo do składania reklamacji przysługuje wyłącznie Kupującym.
3. Reklamacje mogą być przesyłane nie później niż w termie 14 dni od daty powzięcia przez Kupującego informacji o sytuacji lub zdarzeniu, które było przyczyną reklamacji. O momencie dotarcia reklamacji decyduje data otrzymania reklamacji. Reklamacja wysłana po upływie powyższego terminu nie będzie uwzględniana i nie wywoła skutków prawnych.
4. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Kupującego jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
5. Reklamacje będą rozpatrywane przez Teatr w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty ich złożenia.
6. Teatr zastrzega sobie prawo do przechowywania kopii korespondencji z Kupującym.
7. Kupujący ma prawo do dochodzenia roszczeń nieuwzględnionych w postępowaniu reklamacyjnym przed właściwym sądem powszechnym.
§ 8. Newsletter
1. Kupujący może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Teatru informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w trakcie realizacji zamówienia on-line lub w terminie późniejszym na stronie www.teatrdramatyczny.pl. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Kupujący otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej biuletyn informacyjny (Newsletter) Teatru. Dane w postaci adresu poczty elektronicznej będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) przez Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka, Pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa w celu wysyłania Newslettera. Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
2. Kupujący może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola zaznaczonego na końcu każdego wysłanego przez Teatr newslettera, lub zgłaszając wycofanie zgody mailowo na adres iod@teatrdramatyczny.pl, lub pisemnie na adres Teatru.
§ 9. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z rezerwacją i zakupem biletów oraz towarów i usług oferowanych przez Teatr.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, tzw. RODO) informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka, z siedzibą przy pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa.
2. Kontakt w sprawie przetwarzania danych osobowych:
Pisemnie na adres: Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka, Pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, lub mailowo na adres: iod@teatrdramatyczny.pl
3. Cele przetwarzania danych osobowych: zawarcie i realizacja umowy sprzedaży (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, realizacja prawnie uzasadnionych interesów Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
W przypadku rejestracji konta użytkownika w serwisie internetowym Teatru bez zamiaru zawarcia i realizacji umowy, dane przetwarzane są na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie. W momencie dokonania rezerwacji / zakupu, Teatr przetwarza Państwa dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
4. Przekazywanie do państw trzecich, profilowanie.
Informujemy, że Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany oraz przekazywane dane nie są profilowane ani przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
5. Czas przetwarzania danych.
Państwa dane osobowe przetwarzane są przez okres realizacji umowy sprzedaży, a następnie przez okres wymagany przepisami rachunkowo-podatkowymi oraz przepisami archiwalnymi.
6. Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami Państwa danych osobowych, mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora, w szczególności usługi informatyczne, marketingowe, którym Administrator powierza dane na mocy odrębnych umów.
7. Prawa przysługujące Państwu w odniesieniu do Państwa danych:
• Prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
• Prawo do sprostowania (poprawiania) danych;
• Prawo do żądania usunięcia danych, zapomnienia lub ograniczenia ich przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu;
Z praw tych mogą Państwo skorzystać m.in. kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych Administratora. Posiadają Państwo, także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 10. Postanowienia końcowe
1. Teatr świadczy usługi sprzedaży on-line Biletów i Produktów w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu. Teatr zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji treści Regulaminu w każdym czasie, przy czym każda zmiana Regulaminu będzie podawana do wiadomości Kupującego poprzez zamieszczenie informacji o zmianie w Witrynie i umieszczenie w Witrynie zmienionego Regulaminu.
2. W celu dokonania zakupu biletów za pośrednictwem Witryny, Kupujący powinien dysponować przeglądarką Internet Explorer 9.0 lub nowszą, Mozilla FireFox, Opera, Google Chrome lub Safari.
3. Bilety zakupione za pośrednictwem Witryny nie mogą być kopiowane, przerabiane, skanowane.
4. Teatr nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której dokonywany jest zakup biletów przez Kupującego. Teatr nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości lub inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.
5. Wszystkie informacje na temat repertuaru, cennika oraz godzin pracy Biura Obsługi Widzów i kas biletowych Teatru opublikowane są na stronie www.teatrdramatyczny.pl.
6. Teatr zastrzega sobie prawo do zmian w repertuarze Teatru.
7. Teatr zastrzega niniejszym, że Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie. Za termin wniesienia zmian w Regulaminie należy przyjąć termin opublikowania nowej wersji Regulaminu w Witrynie. W przypadku zmiany Regulaminu, Teatr zobowiązuje się do umieszczenia informacji o tym fakcie na Witrynie z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem. Kupujący bezwarunkowo akceptuje taką formę powiadomienia o zmianach w Regulaminie.
8. Korzystanie z Witryny odbywa się na koszt Kupującego.
9. Niniejszy Regulamin sprzedaży on-line dostępny jest na Witrynie oraz w kasach biletowych Teatru.
10. Postanowień niniejszego Regulaminu nie stosuje się, jeżeli bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa odmiennie kształtują prawa i obowiązki Kupującego i Teatru.